5 Aralık 2016 Pazartesi

İrem Sak dobra dobra



Değişiklik tamamlandı, çok seksi bir kadınımız var.
Hem iyi hem komikmiş gibi değil. "Bir arkadaşım" Beni çok komik biri olarak düşünmeyin, güzel bir kadın olacağım "dedi. Komedyenim, güvenli alandaydım.

Bu maskeli duruşun tek nedeni bu muydu? - Bazıları Büyüme tarzı, coğrafya, toplum, aile yapısı ... Ülkenizin koşulları biliniyor ... Tarih boyunca adil davranılmayan kadınlar, 100 yıl önce oy hakkına sahip değiliz. Edebiyat, gazeteler ... Yavaş yavaş kendimize geliyoruz.

Ailenin baskısı altında mısın?
- Biz erkekler için daha fazla haklar veren bir toplumuz. Ailemi de etkiliyordu. "Babamızı rahatsız etmeyelim." Ama neden başarılı, güçlü ve yetenekli babanız için özür dileriz? Ben korku ve endişe ile büyüdüm. Artık böyle değil.

Seksi yanını nasıl buldun?
- Kendini tanımaya başlarken; Hem kadınlar hem de komik, başarılı ve güçlü olmayı beceriyorlar.
Bunlar hayatında neler değişti?
- Aynı anda gördüğüm yüz değişti. Benim bakış açım farklıdır. Kadın olmak kendi başına çok güzel bir şey ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder